wtorek, 25 maja 2010

Fotokoncert





30. maja, czyli w niedzielę, o 20 w Komunie Warszawa na Lubelskiej. Zespół Pustki i ja.

Na pomysł wpadł Tomek Plata. Wybrałem 12 ulubionych/najważniejszych dla mnie piosenek, Pustki specjalnie na tę okazję przygotowały wychodzące od nich improwizacje, a ja złożone z blogowych zdjęć slideshowy. W programie m.in. artyści na em: Minor Threat, The Magnetic Fields i Mozzer.

Bilety są za darmo, ale trzeba się zarejestrować. Cała informacja jest tutaj.

AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Co za tydzień!

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

hej,
mamy wspólna koleżanke;
ona kiedyś powiedziała "wiesz, Kuba jest fajny..."
Byłem na spotkaniu w sobote, ksiązke kupiłem, podoba się, spotkanie zresztą też...
Anyway Kuba jest chyba faktycznie fajny, bezpretensjonalnie fajny, jest yo! Na koncert niestety dotrzec nie moge, ale życze miłych chwil,
pozdrawiam,
wojtek

klar pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
klar pisze...

kuba, a jak to jest być "bodaj najciekawszym"? :)
k i p zarejestrowani!

youthless pisze...

Przykro mi, że nie mogę być, ale inicjatywa jest świetna! Lights and music (i photography), wszystko to, co tygrysy lubią najbardziej.

Gratulacje, panie K.

kuba pisze...

klara i paweł, czekam. reszta, szkoda.

szykuje się spektakl 'światło i dźwięk' jak na jakimś krzyżackim zamku, lub przy fontannach na białostockich plantach.

Anonimowy pisze...

włączam Trójkę, a tam Kuba mówi o koncercie :) ale fajnie!

Kinga pisze...

drogi Kubo! chciałam tylko napisać, że jak wiele jest rzeczy, których w otaczającej mnie rzeczywistości nie ogarniam najzwyczajniej w świecie, tak Twój blog ogarnia to wszystko za mnie, bo w takiej jego rzeczywistości chciałabym żyć.

pozdrawiam.super robota!